U bevindt zich hier: Home Diensten

Diensten

Advies

Revatech is een servicegerichte organisatie. Onze adaptatieadviseurs spelen hierin een hele belangrijke rol. Samen met een adaptatieadviseur van Revatech stelt u een plan van eisen en wensen op. Met dit plan als uitgangspunt wordt vervolgens samen met u gezocht naar de meest geschikte oplossing qua hulpmiddel voor uw cliënt. Altijd zal de balans gezocht worden tussen wat technisch mogelijk en financieel haalbaar is. Onze adaptatieadviseur kan u desgewenst ondersteunen bij de motivatie voor het aanvragen van een hulpmiddel.

Maatwerk

Op het moment dat een standaard aanpassing niet toereikend is voor de cliënt, zal worden overgegaan op individueel maatwerk op het geselecteerde hulpmiddel. Revatech is in staat om al het mogelijke individuele maatwerk in eigen huis en in eigen beheer te produceren. Onze technici beschikken over de juiste, specifieke kennis en ervaring die nodig is om dit maatwerk te leveren.

Depotbeheer

Wij verzorgen het depot van uw hulpmiddelen van A tot Z. Dit begint vaak met een inventarisatie waarna wij u proactief advies geven over wat raadzaam is om te doen met betrekking tot uw hulpmiddelen (repareren, afkeur, vervanging) nadat uw gehele hulpmiddelenpark in beeld is gebracht. Hierdoor worden onnodige investeringen voorkomen en zijn de kosten voor het depot  inzichtelijk én te budgetteren op de langere termijn.

Service en onderhoud

Technisch onderhoud is één van onze kernactiviteiten. Revatech onderhoudt uw hulpmiddelen gedegen en adequaat. Wij streven naar een partnerschap met zijn opdrachtgevers; samen stippelen we een meerjarenplan uit, zodat uw middelen langdurig betrouwbaar in gebruik blijven voor een goede prijs en kwaliteit. Revatech beschikt over een eigen serviceapparaat, bestaande uit een goed geoutilleerde werkplaats, modern uitgeruste servicebussen en uitstekend opgeleide servicemonteurs. Hiermee zijn wij in staat inventarisatie, keuringen, preventief onderhoud, reparaties en aanpassingen in eigen beheer uit voeren. Daarnaast is onze servicedienst 7 dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar om u te helpen.

Online klantenportaal

Via onze website heeft u toegang tot het online klantenportaal. Met uw persoonlijke inloggegegevens heeft u direct inzicht in alle hulpmiddelen die bij ons in het depot staan en geregistreerd zijn in ons automatiseringssysteem.

 

“Revatech is al jaren onze hofleverancier. Zij verzorgt onder andere het depotbeheer, voert alle eerstelijns service en onderhoud uit en zorgt voor de jaarlijkse keuringen van alle hulpmiddelen binnen de Omring.”

logo-Omring